Балаклеївська територіальна громада
Черкаська область

Запрошуємо до участі в освітньому проєкті для жінок-ВПО «ЗМІСТ»

Дата: 22.12.2023 11:49
Кількість переглядів: 138

ГО «Нові Українські Наративи» запускає інноваційну навчальну програму – «Зміст»,  щоб допомогти внутрішньо переміщеним жінкам знайти свій шлях у новому житті.

Фото без опису

Пропонуємо вам пройти безкоштовне навчання та опанувати один або кілька навчальних курсів з тем:

  • лідерство;
  • продажі;
  • фінанси та бухгалтерський облік;
  • управління проєктами;
  • основи цифрової та інформаційної гігієни;
  • комунікації.

Крім того, проєктом передбачені регулярні онлайн зустрічі з психологинею Катериною Гольцберг. Учасниці отримають також доступ до закритої онлайн спільноти – кола однодумиць.

Наразі триває онлайн навчання в режимі прямих ефірів. Проте всі воркшопи зберігаються на нашому YouTube каналі, аби кожна жінка змогла прослухати вебінари у зручний для себе час, так само обрати й інтенсивність навчання.

У навчанні можуть брати участь внутрішньо переміщені жінки від 21 року, чиї чоловіки воюють та/або які зазнали втрати рідних через війну. Проєкт працює у таких областях: Закарпатська, Чернівецька, Тернопільська, Черкаська, Дніпропетровська, Одеська, Миколаївська.

Реєстрація за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1bq6UYe7zoGrgwfuoW7FqnJUbB2ZWLNL-hCfjdXkVvAo/viewform?edit_requested=true

Учасниці, які пройдуть відбір, отримають лист із подробицями навчального процесу на електронну пошту.

З більш детальною інформацією ви можете ознайомитись на сайті: https://www.zmist.online/

Ініціатива впроваджується за технічної підтримки ООН Жінки в Україні @unwomenukraine та за фінансування Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF) @wphfund, гнучкого і оперативного інструменту фінансування, що підтримує якісні заходи для підвищення спроможності місцевих жінок у запобіганні конфліктам, реагуванні на кризи та надзвичайні ситуації та використання ключових можливостей миробудівництва.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора