Що таке довідки ОК-5 та ОК-7 та як їх отримати?
Чимало застрахованих осіб звертаються до органів Пенсійного фонду України за отриманням довідок ОК-5 та ОК-7. Тільки за 10 місяців поточного року сформовано 5 319 433 таких довідок (3 447 051 та 1 872 382 відповідно).
Довідки ОК-5 та ОК-7 – це індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Довідка ОК-5 формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, і містить дані щодо суми заробітку для обчислення пенсії, визначення страхового стажу, сплати страхових внесків. На підставі цієї довідки застрахована особа отримує інформацію щодо набутого страхового та заробітної плати, яка буде врахована при призначенні пенсії.
Довідка ОК-7 містить відомості про суми заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок, та страховий стаж за період із 2011 року. Зазвичай, довідку ОК-7 використовують для визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних, нарахування допомоги по безробіттю тощо.
Отримати довідки ОК-5 та ОК-7 можна декількома способами:
Онлайн - через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) або у мобільному застосунку 📱 “Пенсійний фонд”:
✅ Натисніть “Вхід” та авторизуйтесь у зручний для Вас спосіб (за допомогою кваліфікованого електронного підпису (#КЕП) або логіну, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис);
✅ У розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Запит на отримання електронних документів”;
✅ У полі “Тип звернення” оберіть “Довідка ОК-
✅ Після цього натисніть “Відправити до ПФУ”.
Довідка формується і надсилається автоматично в особистий кабінет (розділ “Мої звернення”).
☑ Онлайн на порталі ДІЯ чи у мобільному застосунку ДІЯ.
☑ Особисто, звернувшись до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України, з паспортом та довідкою про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код). Довідка видається безоплатно у день звернення.