A A A K K K
для людей із порушенням зору
Балаклеївська громада
Черкаська область, Черкаський район

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ONLINE НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ?

Дата: 22.12.2022 10:27
Кількість переглядів: 132

Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.

 Це можна зробити online–в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Алгоритм дій наступний: 

  • заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
  • авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
  • в особистому кабінеті обираємо розділ “Комунікації з ПФУ” й натискаємо на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”; 
  • перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
  • обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповнюємо відповідні поля онлайн-форми; 
  • додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
  • натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;  
  • накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.

За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора