A A A K K K
для людей із порушенням зору
Балаклеївська громада
Черкаська область, Черкаський район

ЗМІНИЛИ ПАСПОРТ? ТЕРМІНОВО ЗВЕРНІТЬСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ!

Дата: 01.11.2021 10:38
Кількість переглядів: 23

Велика кількість пенсіонерів Черкащини після зміни паспорту не повідомиляють Пенсійний фонд про нові паспортні дані. Які наслідки матиме така несвідомість та навіщо терміново приходити до сервісного центру у разі отримання нового паспорту?

Головне – внесення коректних даних

Щоб вчасно виплачувати пенсію, Пенсійний фонд повинен володіти достовірною та чіткою інформацією про пенсіонера як отримувача послуги. Така інформація формується з багатьох джерел (реєстри та бази даних). Наприклад, при звірці паспортних даних пенсіонерів використовується облік Державної міграційної служби, за яким виявляються пенсіонери, в яких паспорти визнані недійсними, викраденими або втраченими. Таким одержувачам пенсії фахівці головного управління направляють повідомлення про обов’язкову звірку даних за новим паспортом.

Звірка даних необхідна, якщо…

Пенсіонери повинні звірити дані у разі виникнення таких обставин:

отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID картки;

отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;

зміни прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);

зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації.

Не варто зволікати…

У разі отримання відповідного повідомлення від пенсійників Черкащини необхідно терміново з’явитись до відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за адресою, зазначеною у листі, та надати оригінал дійсного паспортного документа.

Внаслідок несвоєчасного подання коректних даних або інформації про особисті зміни, відсутності підтвердження даних за новим паспортом виникають непорозуміння щодо своєчасної виплати пенсій.

Відділ обслуговування громадян № 7
(сервісний центр) ГУ ПФУ в Черкаській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора