Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути
На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. No 471, зокрема, цілі: «Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути», Міністерство цифрової трансформації запустило національну
онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua.
На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом – освітні серіали. Наразі, на платформі доступний новий онлайн серіал «Як громаді стати цифровою» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities)
Серіал призначений для публічних службовців, яким не байдужий розвиток ІТ у своїй громаді. Слухачі отримають покрокові інструкції та рекомендації, як побудувати присутність громади в мережі та налагодити робочі процеси онлайн. Курс складається з 8 відео з вичерпною інформацією про аспекти цифровізації на рівні територіальної громади. Та допоможе систематизувати знання з цифрової трансформації та сформувати фундамент для подальших дій. У результаті проходження навчання учасники отримають сертифікат із зазначенням кредитів обсягом 0,2 ЄКТС.
А також повідомляємо, що Міністерство цифрової трансформації України запустило на порталі Дія.Цифрова освіта оновлений національний тест на цифрову грамотність — Цифрограм 2.0.та 3 спеціалізовані тести: Цифрограм для вчителів, Цифрограм для держслужбовців та Цифрограм для медиків.
За основу для Цифрограм 2.0 було взято адаптовану Рамку цифрових компетентностей для громадян України (https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/1824-for_citizens.pdf), яку було створено українськими експертами на основі європейської концептуально-еталонної Рамки цифрових компетентностей для громадян ЄС (DigComp 2.1.).
Завдяки цьому в тесті визначено 30 цифрових компетентностей, які вимірюються за шістьма сферами:
1. Основи комп’ютерної грамотності
2. Інформаційна та медіаграмотність —вміння працювати з даними.
3. Створення цифрового контенту.
4. Комунікація і взаємодія у цифровому суспільстві.
5. Безпека у цифровому середовищі.
6. Вирішення технічних проблем — навчання впродовж життя у цифровому суспільстві.
Запрошуємо всю команду вашої громади:
1. На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. No 471, зокрема, цілі: «Українець, який хоче мати цифрові
навички, може їх вільно набути» — Поширити інформацію про продукти проєкту Дія.Цифрова освіта, а саме: Платформу Дія.Цифрова освіта та її освітні серіали https://osvita.diia.gov.ua/courses,
Цифрограми https://osvita.diia.gov.ua/digigram та Всеукраїнську Школу онлайн https://lms.e-school.net.ua. Приклад: https://cutt.ly/Zn9N3U4
2. На виконання Національної концепції розвитку цифрових
компетентностей до 2025 року, затвердженої Розпорядженням Кабінету Міністрів України No 167-р. (https://cutt.ly/pbKSA4M) 3 березня 2021 року —запропонуватиперелік заходів, які ви плануєте реалізувати до кінця 2021 року з метою популяризації цифрової освіти. Ваші пропозиції на основі даних документів https://cutt.ly/mnXZlaL чекаємо на пошти: [email protected] та [email protected]
3. На виконання стратегічної мети державної регіональної політики до 2027 року, та оперативної цілі 4. «Розвиток інфраструктури та цифрова трансформація регіонів», Пріоритетами регіонального
розвитку на період до 2027 року є: зокрема, підвищення якості та забезпечення доступності для населення послуг, що надаються органами державної влади та органами місцевого самоврядування, незалежно від місця проживання, зокрема на засадах цифровізації.
Заступник Міністра з питань європейської інтеграції Валерія ІОНАН